İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığı



2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanununun EK 1’inci maddesi kapsamında 25/12/2014 tarihinde açıklanan yerleştirme sonuçlarına göre Kurumumuza yerleştirilmesi yapılanlardan, aşağıdaki belgeler istenmektedir;

1.İnternet adresimizde yayınlanan SHÇEK sınavı sonucu Yerleştirme Açıktan Atama Başvuru Formunun (tükenmez ya da dolma kalemle doldurulmuş ve silinti, kazıntı olmayan veya bilgisayarda doldurulmuş) aslı

2.a) Yerleştiği unvanın gerektirdiği öğrenim durumunu gösterir diploma sureti

   b) Diplomalarının düzenlenmemiş olması halinde ilgili kurumlarca verilen ve daha sonra      

 diploma veya örneğiyle değiştirilebilen geçici mezuniyet belgesinin aslı

   c) Diplomasını kaybedenler için mezun olduğu okuldan alacağı zayi belgesinin aslı

  d) Eğitimini yurt dışında tamamlayanlardan diplomalarının denkliği, Milli Eğitim Bakanlığı    veya Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylananların denklik belgesinin aslı

Yukarıda belirtilen eğitim durumunu gösterir belgelerin noter onaylı sureti veya belgelerin aslı ile birlikte diplomalarının arkalı önlü fotokopilerini getirmeleri halinde Kurumumuzca “ASLI GÖRÜLMÜŞTÜR” şeklinde onaylanarak aslı geri verilecektir. Tasdikname kabul edilmeyecek olup, adayın en son bitirdiği okuldan diploma bilgilerini içeren tarih-sayılı okul müdürü tarafından kaşeli ve imzalı resmi yazı teslim etmeleri gerekmektedir.

3. 2 (iki) Adet Fotoğraf (4,5 x 6 cm Ebadında)(Kapalı zarf içerisinde)

4. Mal Bildirim Beyannamesi (İlgili alanları doldurulmuş ve imzalanmış arkalı önlü tek sayfa olacak şekilde) aslı

5. 657 sayılı Kanunun 40 ıncı maddesi gereğince Devlet Memuru olabilmek için 18 yaşını doldurmuş olmaları gerekmektedir. Ancak, bir meslek veya sanat okulunu bitirenler en az 15 yaşını doldurmuş olmalı ve Türk Medeni Kanununun 12’nci maddesine göre kazai rüşt kararı almaları şartıyla Devlet memurluklarına atanabileceklerinden Kazai rüşt kararının aslı veya ilgili kurumdan onaylı sureti.

 Yerleşen adayların, yukarıda sayılan belgeleri 02/02/2015 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Kurumumuza bizzat elden veya noter tarafından vekâlet verdiği kişi aracılığı ile (atama işlemlerinin hızlı sonuçlandırılabilmesi ve evrak eksikliklerin tamamlanabilmesi için) teslim etmeleri gerekmekte olup, belirtilen tarihe kadar evrakları ulaştırmayanların atamaları yapılmayacaktır.

Evrak Teslim Adresi:

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu Başkanlığı Söğütözü Mahallesi 2176 Sok. No:5 Çankaya/ANKARA

İrtibat No: 218 30 00

 

HATIRLATMALAR:

1.Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmeliğin “Gerçeğe aykırı belge verilmesi veya beyanda bulunulması” başlıklı bölümün 9’uncu maddesine göre, ataması yapılanlardan gerçeğe aykırı belge verenler ya da eksik, yalan, yanlış, yanıltıcı veya gerçeğe aykırı beyanda bulunanların atamaları iptal edilecek ve görevlerine son verilecektir. Ayrıca haklarında Türk Ceza Kanununun ilgili maddeleri gereğince Kurumumuzca yasal işlem yapılacağı, mali bir bedel (maaş gibi) ödenmişse, ödenen bedelin yasal faiziyle birlikte geri alınacağının bilinmesi gerekmektedir.

2.Evraklarını süresi içinde teslim etmeyenlerin atamaları yapılmayacak ve adreslerine bilgi verilmeyecektir.

3.Ataması yapılanların tebligatları için MERNİS’teki adresler geçerli olacaktır.

4. Halen askerlik görevi nedeniyle silâhaltında olanlardan haklarının saklı kalmasını isteyenlerin, yukarıda belirtilen başvuru süresi içinde durumlarını belirtir dilekçeyi Bakanlığımıza göndermeleri ve terhis tarihinden itibaren de 30 (otuz) gün içerisinde atamaya esas olmak üzere istenen belgelerle birlikte Kurumumuza bizzat müracaat etmeleri halinde durumları incelenecektir.

Başvuru için istenilen belgeler ekte mevcuttur.

 

Adı
Tarih
Doküman
Başvuru Formu
-
Mal Bildirim Formu
-
Başvuru Dilekçesi
-